loading...
بیست آپدیت www.20update.ir
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
بلواستایک 0 713 tanha
admin بازدید : 1816 1393/10/04 نظرات (0)

WhatsApp Messenger v2.11.481 – جدیدترین و آخرین نسخه ی مسنجر معروف “واتس آپ” برای اندروید

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم .

با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

برخی از امکانات برنامه ی WhatsApp Messenger اندروید :

* دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا

* امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره

* امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل

* امکان بلوکه کردن مخاطب خاص

* امکان به اشتراک گذاری مکان شما

* ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل

* استفاده ی ناچیز از اینترنت

از ویژگی های این مسنجر می توان ارسال پیامک رایگان و دارا بودن محیط کاربری آسان را نام برد . آخرین نسخه ی WhatsApp Messenger را می توان با یک کلیک از فارسروید دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v2.11.481 :

* رفع اشکالات مختلف برای بهبود عملکرد

 

WhatsApp Messenger For Android

admin بازدید : 1424 1393/10/01 نظرات (0)

Avira یکی از بهترین و محبوب ترین کمپانی ساخت برنامه های امنیتی و آنتی ویروس برای انواع سیستم عامل می باشد که اپلیکیشن خود را با نام Avira Free Android Security برای اندروید منتشر کرده است و امنیت را در اسمارت فون شما به ارمغان خواهد آورد. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای امنیتی را در اختیار شما قرار می دهد که با آن ها می توانید از حریم خصوصی خود در برابر جاسوس افزارها محافظت کنید و امنیت گوشی خود را تا حد قابل چشمگیری بالا ببرید .

با نصب بودن این آنتی ویروس برروی موبایل شما می توانید هنگام دزدیده شدن و یا گم شدن گوشیتان از طریق سایت Avira کنترل اسمارت فون خود را در دست بگیرید !

برخی از ویژگی های برنامه Avira Free Android Security اندروید :

* کنترل گوشی دزیده شده از طریق نقشه ی گوگل

* پخش صدای آژیر قوی برای یافتن گوشی گم شده

* پاک کردن کلیه ی اطلاعات گوشی در صورت دزدیده شدن

* قفل گوشی دزدیده شده

فارسروید برنامه ی Avira Free Android Security را به تمام کاربران اندرویدی پیشنهاد می کند که می توانید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v3.7 :

* افزوده شدن امکانات جدید !

* بروزرسانی موتور ها و بهبود عملکرد

 

Avira Free Android Security - آنتی ویروس اندروید

admin بازدید : 1736 1393/10/01 نظرات (0)

avast! Mobile Security & Antivirus از قدرتمندترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس های موجود می باشد که امروز جدیدترین نسخه ی آن را برای دیوایس های آندروید قرار داده ایم.با نصب این انتی ویروس برروی اسمارت فون خود می توانید تا حد زیادی امنیت گوشی خود را بالا ببرید و از اطلاعات شخصی خود در برابر سرقت جلوگیری کنید .

این آنتی ویروس که به صورت رایگان عرضه می شود از بهترین هاست و از ویژگی ها و قابلیت های آن می توان موارد زیر را نام برد :

* دارا بودن فایروال قدرتمند

* محافظت از اطلاعات شما

* وبگردی به صورت کاملا امن

* کنترل از راه دور گوشی دزدیده شده

* دارا بودن ویجت برای کنترل آنتی ویروس در صفحه اصلی

* اسکن برنامه های نصب شده و محتوای کارت حافظه

جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکیشن کاربردی avast! Mobile Security را می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید برای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v4.0.7871:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات مختلف و پیشرفت های متعدد

 

avast! Mobile Security Android

admin بازدید : 2889 1393/10/01 نظرات (1)

Dr.Web v.9 Anti-virus v9.02.0 + Key – آنتی ویروس قدرتمند دکتر وب اندروید به همراه کلید تست شده و معتبر تا تاریخ ۲۰۱۷ – جدیدترین نسخه ی منتشر شده

Dr.Web Anti-virus یکی از بهترین ، قدرتمندترین و معروف ترین نرم افزارهای آنتی ویروس می باشد که نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل از جمله آندروید ، آیفون ، ویندوز ، مک و غیره منتشر شده است و با دارا بودن سرعت و قدرت بالا در شناسایی و حذف ویروس ها و بد افزارها در زمره ی بهترین آنتی ویروس های جهان قرار دارد. امروز جدیدترین نسخه ی Dr.Web Anti-virus را برای اندروید قرار داده ایم که با نصب آن برروی اسمارت فون خود می توانید از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید و در هنگام استفاده از اینترنت خیالتان از بابت فاش نشدن حریم خصوصی راحت باشد. نسخه ی ۹ این آنتی ویروس که امروز منتشر شده است نسبت به نسخه های پیشین دارای قدرت بالاتری است و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* اسکن فایل ها و پوشه ها  با قابلیت انتخاب توسط کاربر

* ردیابی و شناسایی سریع ویروس ها و اقدام به حذف آن ها

* حفاظت از کارت مموری کارت از آلوده شدن به فایل های auto run و Exploit.Cpllnk

* پایین نیاوردن سرعت گوشی و حداقل تاثیر در عملکرد سیستم

* قابلیت بروزرسانی به نسخه های جدید

* جلوگیری از تماس های ناخواسته و پیام های اس ام اس

* پیدا کردن گوشی دزدیده شده به صورت دقیق

* قرار دادن یک رمز عبور برای ورود به سیستم

* قابلیت پاک کردن داده ها از راه دور در هنگام به سرقت رفتن گوشی

* بلوکه کردن سایت های خطرناک و ویروسی به صورت خودکار

* دارا بودن هوش مصنوعى قدرتمند جهت از بین بردن ویروس هاى ناشناخته

* استفاده ی بسیار کم و ناچیز از منابع باتری

* دارا بودن یک گارد مانیتور عنکبوتی برای محافظت همه جانبه

Dr.Web Anti-virus Life license 9 هم اکنون با قیمت ۷۵.۰۶ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود که علی رغم قیمت بسیار بالا دارای امتیاز ۴.۵ می باشد که نشان دهنده ی ارزش خرید آن و محبوبیتش می باشد. شما می توانید این انتی ویروس بی نظیر را با یک کلیک و به صورت رایگان از فارسروید برای دیوایس خود دریافت کنید …

توجه داشته باشید که : نسخه ۹.۰۲.۰ برنامه مشکل آنلاک کردن داشت که مجبور شدیم نسخه ی قبل را برای دانلود قرار دهیم.

 تغیرات نسخه ی v9.02.0:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود Dr.Web Anti-virus Life license - آنتی ویروس قدرتمند اندروید

admin بازدید : 1733 1393/10/01 نظرات (0)

Mobile AntiVirus Security PRO آنتی ویروسی قدرتمند و بی نظیر محصولی از کمپانی معروف AVG برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها و جاسوس افزارها را از اسمارت فون خود پاک کنید و با محافظت از حریم شخصی خود امنیت اطلاعات خود را تا حد بالایی تضمین کنید! با نصب این آنتی ویروس قدرتمند برروی اسمارت فون خود می توانید مطمئن باشد که هویت شما در زمان بهره گیری از اینترنت افشا نخواهد شد و از وبگردی نهایت لذت را در محیطی امن خواهید برد. برای اجرای خودکار نرم افزار پس از نصب آن سیستم خود را ریستارت کنید .

برخی از ویژگی های برنامه Mobile AntiVirus Security PRO اندروید :

* اسکن حافظه برای از بین بردن بد افزارها و ویروس ها

* پیدا کردن گوشی خود در صورت گم شدن و یا دزدیده شدن از طریق نقشه های گوگل

* محافظت از حریم خصوصی

* بستن برنامه های اضافی که سرعت گوشی شما را پایین می آورد

* قفل کردن گوشی از راه دور

* بلوکه کردن حملات فیشینگ

* برنامه ریزی برای ویروس یابی خودکار در بازه های زمانی روزانه ، هفتگی و ماهانه

* پشتیبان گیری از برنامه ها و تنظیمات

برای دانلود جدیدترین و آخرین نسخه ی آنتی ویروس قدرتمند و نام اشنای Mobile AntiVirus Security PRO از فارسروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه ی v4.2:

* رفع اشکالات متعدد و بهبود عملکرد

 

Mobile AntiVirus Security PRO - آنتی ویروس قوی اندروید

admin بازدید : 1519 1393/10/01 نظرات (0)

Norton Security antivirus یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای انتی ویروس و امنیتی می باشد که با داشتن آن برروی سیستم خود می توانید امنیتی کامل و قوی را در مقابل حملات Mal ware ها ، هکر ها و دیگر حملات مخرب داشته باشید و از آسیب رسیدن به اطلاعاتتان جلوگیری شود. این نرم افزار با دارا بودن یک فایروال قدرتمند و آتشین از همه ی جهات سیستم شما را مورد نگهبانی قرار میدهد و از ورود هرگونه ویروس و بدافزارها به سیستم جلوگیری کرده و اقدام به حذف ان ها می نماید. با این برنامه می توانید حافظه ی سیستم ، برنامه ها و فایل ها را اسکن کرده و در صورت وجود هرگونه بدافزار اقدام به حذف سریع ان ها نمایید. قدرت و سرعت اسکن Norton بسیار بالا می باشد ، بنابراین تأخیری در کارهای شما بوجود نمی آید.

آنتی ویروس فوق که برای انواع سیستم عامل نظیر آیفون ، اندروید ، ویندوز نسخه های مختلفی را ارائه کرده است امروز نسخه ی جدید خود را در مارکت برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید منتشر کرد و ما آن را برای شما قرار داده ایم. خوبی این آنتی ویروس در این است که به صورت رایگان عرضه می شود و در خصوص آپدیت ان با مشکلی مواجه نیستید و به راحتی میتوانید با آمدن آپدیت های جدید ، بروزرسانی را انجام دهید.

 

دانلود Norton Security antivirus - نرم افزار امنیتی

 

Norton Security antivirus ویژگی های جالب و بی نظیر را با خود به همراه دارد که از ان ها می توان به مواردی همچون ؛ پیدا کردن گوشی گم شده و یا دزدیده شده از طریق نقشه ها ، محافظت از اسمارت فون شما در هنگام وبگردی و بلوکه کردن سایت های مخرب ، حذف کردن فایل های اضافی و مخرب که به نحوی سرعت اسمارت فون شما را پایین آورده اند و قابلیت مسدود کردن تماس های ناخواسته و پیام های متنی اشاره کرد.

هم اکنون شما می توانید جدیدترین نسخه ی برنامه ی امنیتی Norton Security antivirus را با لینک مستقیم از فارسروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید و گام مهمی در زمینه ی امنیت گوشی خود بردارید !

 تغییرات نسخه ی v3.8.8.1734 :

* رفع مشکلات و بروزرسانی های مختلف

درباره ما
Profile Pic
یوزرنیم پسورد نود 32, دریافت جدیدترین یوزرنیم پسورد نود 32, آخرین آپدیت آفلاین نود 32,آپدیت روزانه دانلود آنتی ویروس نود32 - دانلود آنتی ویروس نود برای آندروید- دانلود نسخه جدید نود32 - آپدیت نود32 فروش اکانت و سرور آپدیت نود 32 - یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله.32,خریداکانت نود,خرید اکانت آپدیت نود 32,آموزش آنتی ویروس نود32,آموزش آنتی ویروس آپدیت آفلاین آنتی ویروس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا از خدمات سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 91
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 36,988
  • بازدید کلی : 1,333,822
  • کدهای اختصاصی